Friday, June 27, 2008

Trip to Cameron Highland 5,6,7 June 2008!



Setelah merancang hampir berulan-bulan. Akhirnya jadi juga untuk pergi bercuti bersama-sama. Sebenarnya dari tahun lepaas lagi buat rancangan nak pergi bercuti dengan team netball plus team bola sepak ke Pulau Tioman, tp tak jadi pula. Jadi waktu perlawanan ke peringkat sekolah kitaorang cakap la..

Liyana : Cikgu kalau kitaorang menang kita pergi bercuti ek..

Kt : Ah'ah la cikgu.. Tahun lepas tak pergi pun..

Cikgu : Insyaallah, kalau menang laa..

Semua : Okay. (Semua semangat je!)

Liyana : Pergi tau cikgu..hehe=)

Jadi bincang dan rancang kitaorang pun pergi laa bercuti di Cameron Highland pada 5 June 2008 selama 3 hari, 2 malam. Tido di apartment Royal Lily. Seronok sangat! Kitaorang pergi Cactus Valley, Pasar malam (teruja tu), Bee farm, Sungai Palas Boh Tea Center, MARDI dan macam-macam. Seronok tidak terhingga sampai ada yang tak nak balik dan yang tak puas lagi duduk kat situ!hehe.. Malam terakhir kitaoenag berkumpul dalam satu bilik. Semua sekali 37 orang dalam satu bili. Memang seronok+gembira+sedih. Riuh randah sangat.=) Kitaorang dapat cenderahati dari cikgu lepas tu kitaorang main game bisik.. Ala yang pas2 ayat tu. Pastu orang yang terakhir kena bagi tahu ayat tu, kalau salah ada la orang yang salah dengar!hehe.. Kebetulan cikgu bola jaring kitaorang nak pindah. Jadi agak sedih jugak laa.. Namanya cikgu Zie. Dah macam ibu pun ada. Kakak pun ada. hehe Cikgu memang sporting abis ah! Sayang cikgu Zie!

2 comments:

ABOUT ME said...
This comment has been removed by the author.
ABOUT ME said...

aku bekas pelajar smk beserah masa form 2(2005) berpindah dari ipoh perak ke taman beserah. just lapan bulan je kat sekolah tu.anak kepada bekas bos shell minyak beserah.kalau ada yang masih ingat atau kenal,add aku ok.aku miss korang !

*dalam gambar kat atas ni,masih ade muka2 yang aku ingat lagi.malik , zaki n ramai lg.cume lupa nama.add aku weh kat facebook www.facebook.com/enyveronica
atau myspace
www.myspace.com/enyscream